Dia del pare/ Dia del padre

Any rere any, per Sant Josep, he felicitat el meu pare Pere, pel dia del pare.Primer el regal eren dibuixos i treballs manuals acabats amb un petó i una abraçada, segurament, a l'anar creixent, suposo que tot va quedar en un missatge o un oblit.Ja en l'edat adulta, varen tornar les felicitacions a consciència, un missatge o una videotrucada, dos petons i una abraçada, la colònia, la samarreta o el dècim de loteria de rigor.Aquest any, però, el regal ha estat per als dos, després d'un feliç dia del pare, dos petons una abraçada i un t'estimo molt.Que bé senten aquestes dues paraules agafada entre els braços, aquells copets a l'esquena i aquell saber que, passi el que passi sempre el tindràs a ell, incondicionalment.Feliç dia del pare a tots els pares, però en especial al meu i al pare de les meves nenes, felicitar-los perquè ho estan fent molt bé i és un honor tenir-los a les nostres vides.
-------------------------------------------------------------------------
Año tras año, por San José, he felicitado a mi padre Pedro, por el día del padre.
Primero el regalo eran dibujos y trabajos manuales terminados con un beso y un abrazo, seguramente, al ir creciendo, supongo que todo quedó en un mensaje o un olvido.
Ya en la edad adulta, volvieron las felicitaciones a conciencia, un mensaje o una videollamada, dos besos y un abrazo, la colonia, la camiseta o el décimo de lotería de rigor.
Este año, sin embargo, el regalo ha sido para los dos, después de un feliz día del padre, dos besos un abrazo y uno te quiero mucho.
Qué bien sienten estas dos palabras cogida entre sus brazos, esos golpecitos en la espalda y ese saber que, pase lo que pase siempre lo tendrás a él, incondicionalmente.
Feliz día del padre a todos los padres, pero en especial al mío y al padre de mis niñas, felicitarles porque lo están haciendo muy bien y es un honor tenerlos en nuestras vidas.

Comentarios

espai de contes ha dicho que…
I tant que sí, és important gaudir de la família i sobretot fer-los saber que els estimem.
Feliç dia del pare!
M'encanta el text i la fotografia que has penjat són autèntics!
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Moltes gràcies bonica.
Mai he deixat de gaudir-lo ni ho faré mai, la familia es el mes important.
La foto....es molt recent però en ella hi ha els dos homes de la meva vida!♥️
Felip dia del pare i feliç vida, amiga

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.