Me presento.

 Quien soy y que hago aquí, os estaréis preguntando....

Pues bien, me presento, mi nombre es Cristina, tengo 38 años, no soy alta ni esbelta, tengo cartucheras y no paso del metro cincuenta y cuatro, ojos grandes y marrones, pelo rizado y con toques de luz artificiales, estoy felizmente, muy felizmente casada con mi primer gran amor con el que llevamos caminando el sendero de la vida 22 años, fruto de este amor, tenemos dos maravillosas hijas, peluquera de profesión y terapeuta capilar de vocación.
No me gusta salir de casa ni un solo día sin mi mejor vestido...... Una gran sonrisa, tan grande que, incluso detrás de la mascarilla se puede ver, por que como dice el dicho: un día sin sonreír es un día perdido.
Con la mochila de Cristina, no pretendo ni más ni menos que compartir muchas de las cosas que llevo en mi mochila, vivencias, reflexiones, pequeños relatos..... Poderlas compartir y recibir vuestras opiniones, eso si, siempre, des del respeto
.
-------------------------------------------------------------------
Qui soc i que faig aquí, us estareu preguntant ....
Doncs bé, em presento, em dic Cristina, tinc trenta-vuit anys, no soc alta ni esvelta, tinc cartutxeres i no pas de metro cinquanta-quatre, ulls grans i marrons, cabell arrissat i amb tocs de llum artificials, estic feliçment, molt feliçment casada amb el meu primer gran amor amb el qual portem caminant el camí de la vida vint-i-dos anys, fruit d'aquest amor, tenim dues meravelloses filles, perruquera de professió i terapeuta capil·lar de vocació.
No m'agrada sortir de casa ni un sol dia sense el meu millor vestit ...... Un gran somriure, tan gran que, fins i tot darrere de la màscara es pot veure, per què com diu la dita: un dia sense somriure és un dia perdut.
Amb la motxilla de la Cristina, no pretenc ni més ni menys que compartir moltes de les coses que porto a la meva motxilla, vivències, reflexions, petits relats ..... poder-les compartir i rebre les vostres opinions, això si, sempre, des del respecte .

Comentarios

Marta B S ha dicho que…
Cristina, m’agrada com escrius, i serà un plaer seguir-te i compartir vivències i opinions. Se que tens una motxilla molt gran, però el teu talent d’escriure no el te tothom.
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Moltes grácies Marta.
Juntes obrirem les nostres motxilles i compartirem moltes experiencies.
Una abraçads.
Unknown ha dicho que…
👋👋👋👋👋
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Muchas gracias UnKnown!!!!!!!!🤗
Unknown ha dicho que…
Que bien!!! Te seguire!!
Unknown ha dicho que…
M'agrada molt squest escrit.
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Muchas gracias!!
Espero que te guste lo que comparto.
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Gracies!!!! Desitjo que els proxims tambe!!!!👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Unknown ha dicho que…
Eres fantástica!
Será un placer leerte y compartir contigo!
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Un millon de gracias !!! Deseo poder compartir muchisimo!!!!!
Anna ha dicho que…
Me encanta guapisima! Espero leer mas!!!
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Gracias guapa!!!
Si todo va sobre lo previsto, habra una publicacion semanal.
Te espero😉
Unknown ha dicho que…
Quina crack d'escriptora
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Moltes gracies Marta!!!!
Espero no decebra-us!!!
Laura ha dicho que…
Ya hace mucho tiempo q nos conocemos. Hemos compartido el camino de la vida y en él se ha ido llenando esta mochila que hoy sale a la luz. Una mochila que no dejará indiferente a nadie porque tienes una manera única de plasmar sentimientos, emociones.... en el" papel".
Vamos a por esta nueva aventura.

Com no podia ser d, altre manera compartint en aqueat camí, sempre juntes.
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Moltes gracies Laura!!
Sempre es un plaer comptar amb tu, per les meves aventures!!!!
ROSA JIMÉNEZ ha dicho que…
Pero como eres tan bonita??? Me encantará leerlo ....
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Muchas gracias!!!!!
Un placer que me leas!!!
LLUNA777 ha dicho que…
Guapaaaaa, no t'oblidis dels morros vermells!!!! Encantada de llegir-te.
Petons
Lina
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
LLUNA777, El plaer es meu de que em llegeixis, ja saps, sota la meva mascareta sempre llueixen uns llabis vermells!!!!

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.