Desconnecciò

Avui no vinc a compartir cap reflexió, ni cap petit relat, avui vinc a explicar-vos el motiu per el qual he estat tan desconnectada del blog.

Porto temps treballant en un projecte personal, un projecte en el qual cada vegada necessitava dedicar-hi mes temps per poder dur-lo a terme.
Aquesta dedicació ha fet que deixes una mica aparcada la meva inspiració cap al blog.
Aquest és un projecte humil i senzill en el que hi estic dedicant a part d'hores i feina molt de carinyo desitjant que quan surti a la llum us agradi.

Ara, ja queden  poques setmanes o dies per acabar-lo i amb molta il.lusió us en parlaré i presentaré, però  avui no és el dia, així que estigueu atents per saber-ne les novetats!!
----------------------------------------------------------------------

Hoy no vengo a compartir ninguna reflexión, ni ningún pequeño relato, hoy vengo a explicaros el motivo por el que he sido tan desconectada del blog. Llevo tiempo trabajando en un proyecto personal, un proyecto en el que cada vez necesitaba dedicarle más tiempo para poder llevarlo a cabo. Esta dedicación ha hecho que dejes un poco aparcada mi inspiración hacia el blog. Éste es un proyecto humilde y sencillo en el que estoy dedicando aparte de horas y trabajo mucho cariño deseando que cuando salga a la luz os guste. Ahora, ya quedan pocas semanas o días para terminarlo y con mucha ilusión os hablaré y presentaré, pero hoy no es el día, así que ¡estén atentos para saber las novedades!

Comentarios

espai de contes ha dicho que…
Que bé que tinguis tanta il·lusió en aquest projecte personal. Ja tinc ganes de saber de què es tracta...
Endavant i molta força!
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Nomes et puc abançar que és molt humil pero fet amb molta dedicaciò, il.lusiò i carinyo.
Desitjo quan surti a la llum, que t'agradi.
Gràcies!😘😘

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.