Fotografía/ Fotografia.

Fan incondicional de viure els moments en present.
Si alguna cosa esta passant no és millor gaudir-ho al natural que a través d'una pantalla.
Tot cobra més intensitat quan saps que allò que estàs veient, no es repetirà. I que millor que retenir-ho a la pantalla de la retina i a l'USB del cap???
Malgrat això, a vegades, en viure un moment altament emocionant, o de plena felicitat amb els que estimo, em pregunto...
I si un dia el meu USB deixa de funcionar i tot el viscut s'esborra??
I si en mirar-los a la cara ni tan sols recordo qui són aquells que tan important son per a mi i els veig com a autèntics desconeguts??
És per això, que en alguns moments de la vida, trec la càmera del mòbil i capturo moments, per si mai em falla la majoria RAM, algú segui al meu costat i m'expliqui qui són aquelles persones que en el seu moment, em treien un gran somriure.
---------------------------------------------------------------------------
Fan incondicional a vivir los momentos en presente. Si algo está ocurriendo no es mejor disfrutarlo a lo natural que a través de una pantalla. Todo cobra mayor intensidad cuando sabes que lo que estás viendo, no se repetirá. Y que mejor que retenerlo en la pantalla de la retina y en el USB de la cabeza??? Sin embargo, a veces, al vivir un momento altamente emocionante, o de plena felicidad con los que quiero, me pregunto... ¿Y si un día mi USB deja de funcionar y todo lo vivido se borra?? ¿Y si al mirarlos a la cara ni siquiera recuerdo quiénes son aquellos que tan importante son para mí y los veo como auténticos desconocidos?? Es por eso, que en algunos momentos de la vida, saco la cámara del móvil y capturo momentos, por si alguna vez me falla la mayoría RAM, que alguien se siente a mi lado y me explique quiénes son aquellas personas que en su momento, me sacaban una gran sonrisa.

Comentarios

espai de contes ha dicho que…
Sabia reflexió Cristina.
A tots ens espanta perdre la memòria i no ens ho volem ni imaginar.
Jo també penso com tu, no cal passar-se el dia immortalitzant-ho tot amb el mòbil, però hi ha moments, en que la situació val la pena guardar-la al mòbil per fer-la present en determinades ocasions.
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Un dels perills de fer-nos grans.
Per aixo el millor es viure intensament i coleccionar molts bons moments per poder recordar-los sempre, sols o amb ajuda d'algu.

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.