Sant Jordi 2022.

Dia de la rosa i el llibre.
Dia de l'amor i l'amistat.
Una rosa per als meus amics i per el meu amor.
Una rosa per els que ens varen deixar massa aviat i per els que  la seva hora havia arribat.
No deixem que es perdi una tradició tan bonica com és aquesta.
 Per que si be una rosa pot punxar,
 la seva olor ens pot perfumar 
i un bon llibre, tots els nostres problemes, 
per una estona....s'endurà.


Una rosa groga a tots els meus amics i a tors els que em llegiu i una rosa vermella al meu "amor".

Feliç Sant Jordi a tots!!

Comentarios

Silvia ha dicho que…
Feliç Sant Jordi !! 🌹🌹🌹🌹
espai de contes ha dicho que…
Feliç diada de Sant Jordi!!!
Una entrada preciosa, Cristina.
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Gràcies Silvia per dedicar una part del teu temps en llegir-me i benvinguda al meu humil blog. Bon Sant Jordi!

Espai de Contes.....que et puc dir??
Feliç Sant Jordi i moltes gràcies de nou.

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.