/ Fi d'anyFin de año
Comença un nou dia i, amb ell, acabem un any més.
Toca fer balanç de tot allò que hem viscut en els darrers tres-cents seixanta-cinc dies.
Un balanç que pot ser més positiu o més negatiu, però que al final, la suma de tot, ens fa créixer, encara que a vegades ens doni la sensació de fer-nos petits.
Quan soni l’última campanada, no brindem pensant que el 2026 serà meravellós; la perfecció no existeix. Brindem celebrant tot el positiu que ens emportem de l’any que deixem enrere i les ensenyances apreses de les coses dolentes.
Encetem aquest nou any amb la certesa que donarem el millor de nosaltres i que evitarem tot allò que ens generi malestar.
Brindem, doncs, per un 2026 imperfecte, però en el qual procurarem ser la nostra millor versió i seguirem creixent i aprenent.
----------------------------------------------------------------------
Comienza un nuevo día y, con él, terminamos un año más.
Es momento de hacer balance de todo lo que hemos vivido en los últimos trescientos sesenta y cinco días.
Un balance que puede ser más positivo o más negativo, pero que al final, la suma de todo, nos hace crecer, aunque a veces nos dé la sensación de hacernos pequeños.
Cuando suene la última campanada, no brindemos pensando que el 2026 será maravilloso; la perfección no existe. Brindemos celebrando todo lo positivo que nos llevamos del año que dejamos atrás y las enseñanzas aprendidas de las cosas malas.
Empezamos este nuevo año con la certeza de que daremos lo mejor de nosotros y de que evitaremos todo aquello que nos genere malestar.
Brindemos, pues, por un 2026 imperfecto, pero en el que procuraremos ser nuestra mejor versión y seguiremos creciendo y aprendiendo.
Comentarios