Somni complert!!!

Avui us vinc a parlar una mica més del meu projecte.

Voleu acompanyar-me a viure moltes aventures??
Si? Doncs som'hi!!!
Despres de molts mesos de dedicaciò ja ha sortit a la llum el meu primer llibre!!
Aquest es la suma de dues de les meves  passions , caminar i escriure , en el qual  hi he afegit dosis de fantasia i imaginació.
En ell es plasmen les vivències i sentiments viscuts en algunes de les meves sortides i en especial, amb el "Camino de  Santiago", una ruta que em te captivada, des que la vaig coneixer.
" Els camins de la Chloe" no pretén ser un Best seller, ni molt menys, però ha aconseguit complir dos somnis, publicar un llibre i fer-ho als quaranta anys.


Comentarios

David ha dicho que…
Enhorabona!!
Per què compleixis molts més somnis!!
Ana Retamal ha dicho que…
Quina il.lusió..... em faré un autor regal en breu. Felicitats
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Moltes gràcies Tete!! Seguirtreballant per cumplir-ne forces!!!
Moltes gràcies cosineta!!! Aquest auto regal sera mes regal per mi que per tu!!
espai de contes ha dicho que…
Me n'alegro molt Cristina. Molta sort amb el teu primer llibre, té molt bona pinta i segur que inclou un munt d'anècdotes viscudes.
Fes-ho córrer per les xarxes socials!
Ariadna ha dicho que…
Moltíssimes felicitats, a seguir creant les teves il·lusions i somnis i tant de bo que tots es facin realitat!!
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Moltes gracies Ariadna.
Somiar és una cosa meravellos, treballar els teus somnis sol ser un camí llarg i no sempre de flors i violes, però quan hi arribes.....és màgic!!!
A seguir somiant, treballant i gaudir del cami😘😘

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Llamada de mamá.