Despedim el 2021/ Despedimos el 2021.

A pocs dies de despedir-nos d'aquest 2021 m'aturo, faig un alto en aquest absurd cercle vicios que es la vida, en el que, quan mes corres......mes has de correr!
Respiro, lenta i profundament i em jutjo, si, em jutjo, ho faig per buscar  tot Allò en el que he fallat, per poder-ne ser conscient i no tornar a cometra'ls en el nou any i poder tambè disculpar-me per ells. Tambe, faig valanç de tot  allò que m'ha ferit, els que la vida m'ha arrebatat, ens ha arrebatat allò positiu que he viscut i compartit, aquells moments que m'han fet somriure i vibrar, intento visulitzar-ne el maxim i agraeixo a totes les persones causants dels meus somriures i m'omplo d'esperança i ilusiò, pensant en tots els bons moments que junts, tornarem a viure aquest proper 2022🥂
     Dit això, i avanç de despedir aquest 2021.......Teniu alguna que volgueu dir-me????
--------------------------------------------------------------------------
A pocos días de despedirnos de este 2021 me detengo, hago un alto en este absurdo círculo vicioso que es la vida, en el que, cuando más corres......más tienes que correr! Respiro, lenta y profundamente y me juzgo, si, me juzgo, lo hago para buscar todo Aquello en lo que he fallado, para poder ser consciente de ello y no volver a cometerlos en el nuevo año y poder también disculparme por ellos. También hago valance de todo lo que me ha herido, lo que la vida me ha arrebatado, nos ha arrebatado, lo positivo que he vivido y compartido, aquellos momentos que me han hecho sonreír y vibrar, intento visulizarlos al máximo y agradezco a todas las personas causantes de mis sonrisas y me lleno de esperanza e ilusión, pensando en todos los buenos momentos que juntos, volveremos a vivir este próximo 2022.🥂
Dicho esto, y antes de despedir este 2021.......¿Tiene algo que queréis decirme????

Comentarios

espai de contes ha dicho que…
Està molt bé passar balanç del 2021, ens ajuda a millorar com a persona i a valorar els moments viscuts.
Haurem de posar molta esperança en el 2022, ha veure si el món es torna a posar a lloc, perquè està tot esbarotat!
Bona entrada d'any Cristina!!!
Una abraçada molt forta!
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Bona entrada d'any, i que el viscut aquest 202q dns serveixi per apendre i viure mes intensament la vida.
Una abraçada.

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.