Agraida/Agradecida

23:30 de la nit, per avui, dono la jornada per acabada, em poso el pijama i em deixo caure sobre el llit amb els ulls tancats, respiro profundament i agraeixo, agraeixo per tot i per tant, agraeixo per al que m'envolta, per qui m'envolta, per gaudir de salut i de tot allò que em fa vibrar, que em fa sentir...
Agraïda per cada un dels batecs del meu cor, per cada persona que dibuixa un somriure en ell amb el sol fet de pensar-hi.
Agraïda per poder sentir l'alegria d'un missatge i l'emoció d'una abraçada i el rubor d'un peto.
Agraïda per veureu's a tots i cada un al meu voltant, creant moments i records que quedaran gravats per sempre en la retina i el cor.
Agraïda, perquè tot i no tenir res, ho tinc tot!!!!!
Una motxilla plena d'il·lusions i projectes, uns companys de viatge amb els quals mai em sentiré sola i dels que sempre en tindre un bon regust.
Agraïda perquè tot i no ser milionària de diners sóc molt rica per tot el que m'envolta i tot el que tinc.
Agraeixo, agraeixo i em rendeixo a un son profund i reparador que em carrega les piles per començat un nou dia on recopilar un ple de coses que a la següent nit, no podré més que..... AGRAIR!!
----------------------------------------------------------------
23:30 de la noche, por hoy, doy la jornada por terminada, me pongo el pijama y me dejo caer sobre la cama con los ojos cerrados, respiro profundamente y agradezco, agradezco por todo y por tanto, agradezco por lo que me rodea, por quien me rodea, por disfrutar de salud y de todo lo que me hace vibrar, que me hace sentir ... Agradecida por cada uno de los latidos de mi corazón, por cada persona que dibuja una sonrisa en él con el solo hecho de pensar en ello. Agradecida por poder sentir la alegría de un mensaje y la emoción de un abrazo y el rubor de un beso. Agradecida por veros a todos y cada uno a mi alrededor, creando momentos y recuerdos que quedarán grabados para siempre en la retina y el corazón. Agradecida, porque pese a no tener nada, lo tengo todo !!!!! Una mochila llena de ilusiones y proyectos, unos compañeros de viaje con los que nunca me sentiré sola y los que siempre me dejaran  un buen sabor. Agradecida porque aunque no sea millonaria de dinero soy muy rica por todo lo que me rodea y todo lo que tengo. Agradezco, agradezco y me rindo en un sueño profundo y reparador que me carga las pilas para comenzar un nuevo día donde recopilar un monton de cosas que a la siguiente noche, no podré más que ..... AGRADECER !!

Comentarios

espai de contes ha dicho que…
M'agrada molt aquesta entrada! És molt positiva...
Ser agraït, és molt important per ser feliç a la vida i valorar les coses importants de la vida com la salut, l'amor, el treball... No tothom és tan agraït, hi ha moltes persones que es queixen per gairebé tot.
Jo també penso que s'ha d'estar agraït a la vida, tot i que a vegades alguns fets ens facin empipar de debò!
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Exacte!
Tenir motius per agrair es un regal de la vida i aixi els fets que ens empipen.......es baixen d'intensitat!!
❤️

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.