Albada d'estiu./Atardecer de verano.

Darrera els vidres encara calents ,després d'un calorós dia d'estiu, una freda llàgrima, recorre la meva pell enyorada del teu cos; tanco els ulls, i una esgarrifança recorre el meu ventre tot recordant els nostres cossos entrellaçats, aquelles carícies suaus de cotó, els petons humits, deixant marques al meu cos com si de segells es tractessin.... Se m'escapa un sospir, no pot anar gaire lluny, perquè la mascareta li impedeix...... el seu retorn, aquell bri d'alè calent, em recorda el teu panteix a cau d'orella sussurrant-me paraules calentes mentre fem l'amor.
---------------------------------------------------------------
Detrás de los cristales aún calientes, después de un caluroso día de verano, una fría lágrima, recorre mi piel añorada de tu cuerpo; cierro los ojos, y un escalofrío recorre mi vientre recordando nuestros cuerpos entrelazados, aquellas caricias suaves de algodón, los besos húmedos, dejando marcas en mi cuerpo como si de sellos se tratara .... Se me escapa un suspiro....no puede ir muy lejos, porque la mascarilla se lo impide, su regreso, aquella brizna de aliento caliente, me recuerda tu jadeo al oído sussurrandome palabras calientes mientras hacemos el amor.

Comentarios

Marta B S ha dicho que…
Quina sensualitat e intensitat alhora...!!
Molt maco.
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Gracies Marta!!!!!
M'agrada que aquest genere tambe t'agradi!!!!
Valoro molt la teva opinio.
espai de contes ha dicho que…
Records d'uns moments viscuts molt sensuals i tendres, d'aquells que no es poden oblidar.
Ai, l'amor...
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Records🤔🤔, no, en aquest he deixat volar la imaginaciò, moltes vegades reprimida per l'estress del dia a dia.
Valoro molt que em segueixis😘

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.