Nit/Noche

És fosc, no veig res, que ha passat???!!!! La meva respiració està molt alterada.... Veus, sento veus molt llunyanes, es mouen sense parar d'un costat a l'altra, estan perdudes, però no puc veure qui són!! Entre tota aquesta foscor intueixo unes pampallugues blaves i altres de taronges, escolto en la distància unes sirenes que s'acosten a tota velocitat, tinc por molta por!
Intento cridar però la meva veu queda trencada en un plor silenciós que emplena la meva cara de llàgrimes, em vull moure, vull sortir d'aqui però un pes al pit m'ho impedeix, entro en pànic, davant la impotència de no poder escapar em rendeixo, estic agotada, la meva respiració es va calmant, les llàgrimes s'assequen i desapareixen sense entendre encara que ha passat, els meus ulls s'obren lentament el que puc entreveure no és gaire esperançadors, les veus estan totes aturades al meu voltant gairebé, tan desconcertades com jo, les llums m'enceguen i les sirenes m'ensordeixen per la curta distancia, sento que m'acabo, es va apagant la meva llum i sobre el meu pit, descansa com si d'una marmota es tractés el morro d'un cotxe, que conduït per algú del que només puc intuir ha decidit conduir sota els afectes de l'alcohol, i mentre jo, haig de pagar-ne les conseqüències.......
-----------------------------------------------------------
Esta oscuro, no veo nada, que ha pasado ??? !!!! Mi respiración está muy alterada .... Voces, siento voces muy lejanas, se mueven sin parar de un lado a otro, están perdidas, pero no puedo ver quienes son !! Entre toda esta oscuridad intuyo unos destellos azules y otros  naranjas, escucho en la distancia unas sirenas que se acercan a toda velocidad, tengo miedo mucho miedo! Intento gritar pero mi voz queda rota en un llanto silencioso que llena mi cara de lágrimas, me quiero mover, quiero salir de aquí pero un peso en el pecho me lo impide, entro en pánico, ante la impotencia de no poder escapar me rindo, estoy agotada, mi respiración se calmante, las lágrimas se secan y desaparecen sin entender aun que ha pasado, mis ojos se abren lentamente lo que puedo entrever no es muy esperanzador, las voces están  paradas a mi alrededor casi tan desconcertadas como yo, las luces me ciegan y las sirenas me ensordecen, por la corta distancia, siento que me acabo, se va apagando mi luz y sobre mi pecho, descansa como si de una marmota se tratara el morro de un coche, que conducido por alguien del que sólo puedo intuir ha decidido conducir bajo los efectos del alcohol, y mientras yo, tengo que pagar las consecuencias .......

Comentarios

espai de contes ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
espai de contes ha dicho que…
Només de llegir el text, se'm posen els pèls de punta. Per desgràcia, tots ens hi podem trobar, conductors i vianants. Qui no ha escoltat alguns casos d'accidents provocats per les drogues . És terrible que un innocent pagui les conseqüències d'un conductor irresponsable i temerari. Un accident que et pot canviar la vida o arrabassar-te-la injustament.
Bona setmana santa Cristina!
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Bona seymana santa, espai de contes i bona reflexio!!
Tant de bo cada cop, la gent tinguem mes seny i siguem mes responsable, i no s'hagin de perdre vides per el cami.
Anónimo ha dicho que…
M'agrada molt com descrius l'escena i toc d'intriga que li dones.
La Mochila de Cristina. ha dicho que…
Moltes gracies Anonim, a vegades la imaginaciò supera la realitat.

Entradas populares de este blog

carta a mamà

Somni complert!!!

Llamada de mamá.